کد خبر:37575
پ

 خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکومیت سخنان سخیف موسوی معلوم‌الحال، به مقام شامخ شهدای مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران خصوصاً سردار سرافراز اسلام سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، برخورد قاطع دستگاه قضا با او و عناصر خودفروخته‌ و دست‌نشانده صهیونیسم جهانی را خواستار است.

به گزارش روزانه نیوز،  متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
صف آیه ۸

 عاشورا همواره تجلی جلوه‌ای از نور خدا و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان خداست.

 عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل‌الله(ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است.

 عاشورا در همه اعصار بیانگر ضعف و زبونی یزیدیان در برابر صلابت و اقتدار حسینیان و زینبیون عالم است.

 حسینیان همان مدافعان حق و حقیقت هستند که در هر نقطه‌ای از جهان برای دفاع از مظلومین قد برافراشته و با نثار جان گرانبهای خود نمی‌گذارند یزیدیان و یاوران باطل جولان دهند.

 و اینک در عاشورایی دیگر، تاریخ تکرار شده و صدای یزیدیان زمان از حلقوم یکی از سران فتنه درآمده و با اهانت به ساحت قدسی شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی در پی نمایش خود و احیای جسد پوسیده‌ی فتنه ۱۳۸۸ هجری شمسی هستند.

 اینان رهروان همان‌ یزیدیان عاشورای سال ۶۰ هجری قمری‌اند که هلهله‌کنان اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و خاندان پاک رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، را در جنایتی هولناک به فجیع‌ترین وضع ممکن به شهادت رساندند.

 این ایادی صهیونیسم جهانی همان‌ها هستند که در عاشورای سال ۱۳۸۸ هجری شمسی مساجد و خیمه‌های عزای سرور و سالار شهیدان را به آتش کشیده و به شادمانی پرداختند و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی کشور را سالها غرق در آشوب و آتش می‌کردند.

 تاریخ تکرار می‌شود اما آیا آنان که مصداق آیه «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَيَعْقِلُونَ» هستند، عبرت خواهند گرفت؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید