کد خبر:40335
پ

مدير منطقه شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان خبر ازپر بودن ذخيره سوخت نيروگاه برق شهيد مفتح  همدان داد.

به گزارش روزانه نیوز، امين روستايي، مدير منطقه با اعلام خبر بالا گفت: در راستاي كمك به پايداري سوخت و تسهيل چرخه توليد و اشتغال در استان، سوخت موردنياز مصرف كنندگان عمده بدون وقفه تأمين و تحويل و ذخيره سازي شد.

وي تحقق رسالت سوخت رساني مطلوب در اين بخش همگام با اجراي سياست ها و دستورعمل هاي شركت ملي پخش و جلب رضايتمندي مردم  را از اهداف اين اقدام برشمرد.

روستایی بر اهميت پايش ونظارت بر چرخه ارسال محموله هاي نفتي از مبدا انبارهاي نفت تا مقصد تحويل تأكيد كرد و افزود: واحدهاي ذيربط با همكاري مأموران نيروي انتظامي، حمل و نقل فرآورده هاي نفتي در طول مسير مواصلاتي را زير رصد داشته ليكن حسن امانت داري رانندگان شريف حمل و نقل فرآورده هاي نفتي، ركني اساسي در نظام خدمت رساني مطلوب به هموطنان است.

این مقام مسئول ظرفيت فعلي مخازن ذخيره سازي نفتكوره مصارف عمده به خصوص كارخانه‌هاي توليد سيمان را عالي ارزيابي كرد و اظهار داشت: در حال حاضر كارخانه هاي سيمان هگمتان، اكباتان و نهاوند به ترتيب 84، 72 و 96 درصد از مخازن ذخيره شان تكميل است.

مدير منطقه همدان با اشاره به اينكه سرماي فصول سرد استان همدان از ديرباز شهره عام و خاص بوده و هست از افزايش معمول مصرف گاز در بخش خانگي يادكرد و گفت: تأمين سوخت جايگزين گاز در نيروگاه حائز اهميت فراوان است.

وي افزود: در اقدامي جهادي و با تلاش شبانه روزي سوخت رسانان، بيش از 90 درصد ظرفيت مازوت مخازن نيروگاه شهيد مفتح تكميل وذخيره سازي شده است.

روستايي با بيان اينكه سوخت ذخيره نيروگاه شهيد مفتح به بالاترين ميزان ذخيره خود در ميان نيروگاههاي كشور رسيده اذعان كرد: به رغم ذخيره سازي مكفي سوخت كه براي ادامه فعاليت نيروگاه حياتي است اما صرفه جويي در مصرف انرژي در همه بخش هاي مصرف اصلي هميشگي و ضرورتي براي همه فصل ها و نسل هاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید