کد خبر:40442
پ

سردار محمد مسعود زاهدیان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه حمزه عبدکوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان ، شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند ، و پور مهدی مسئول مرکزصیانت کوثرنهاوند و جمعی از مسئولان استانی از مرکز ماده ۱۶ صیانت کوثر نهاوند بازدید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، زاهدیان در  بازدید از این مرکز خدمات ارائه شده به جامعه هدف از جمله  درمان، بازتوانی و آموزش اشتغال را مطلوب دانست و گفت؛ با توجه به کمبود منابع در حوزه درمان، باید پیشگیری بیش از گذشته با اقدامات حداکثری مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مرکز ماده ۱۶ نهاوند باید با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، اعتبارات استانی و کشوری فرصتی برای بهبود و برگزاری دوره آموزشی برای معتادان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند هم با اشاره به  توجه ویژه استاندار به اولویت های شهرستان،بویژه برگزاری نخستین جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مرکز صیانت نهاوند گفت: با توجه به این حساسیت ویژه ، موضوع در دستور کار قرار گرفت و در بازدید  میدانی از مرکز توسط فرماندار ومدیران شهرستانی ، مشکلات و کمبودهای مرکز در جلسه شورا مطرح و راهکارهای لازم هم عنوان و مصوب شد.

شهروز کیانی گفت: با توجه به اولویت و تاکید های دولت در توجه به معیشت مردم و سلامت جامعه، مجموعه مرکز صیانت یک ظرفیت برای شهرستان محسوب می شود که می تواند در اشتغال و کارآفرینی افراد آسیب پذیر موفق عمل کند و بدنبال آن هم در کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان هم موثر باشد.

شهروز کیانی همچنین درباره برخی مشکلات موجود و اولویت دار شهرستان از تاکید و توجه ویژه استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات ساماندهی  نهر شعبان؛ تعیین تکلیف مغازه های بلوار امام حسین و …خبرداد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید