کد خبر:38260
پ

فرماندار اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۳ طرح با ۱۹۹ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، «حسین علی شرکائی» افزود: از این تعداد، ۸۳ طرح با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۹ طرح آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح های قابل افتتاح شهرستان به صورت صددرصدی آماده بهره برداری است و در رابطه با طرح های قابل کلنگ زنی هم اعتبارات این طرح ها تامین و موافقت ماده ۲۳ و موافقت آغاز عملیات اجرایی آنها گرفته شده است.

تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اسدآباد در سفر رییس جمهور

فرماندار اسدآباد در ادامه از تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های بالای ۵۰ درصد این شهرستان در سفر رییس جمهور به استان همدان خبر داد.

شرکائی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها و محافل از کم بودن اعتبار مصوب اسدآباد نسبت به سایر شهرستانها انتقاد کردند که در پاسخ به این سوالات باید گفت این اعتبار به پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان اختصاص یافته است و به طور قطع سایر شهرستانها پروژه‌های بیشتری داشته اند ضمن اینکه اعتباراتی وجود دارد که از آن محل هم به شهرستان اختصاص خواهد یافت که با اختصاص این اعتبارات سهم اختصاصی از سفر برآورده می‌شود.

آبرسانی سیار به ۱۴ روستای اسدآباد

فرماندار اسدآباد از آبرسانی سیار به ۱۴ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر از ۱۴ چاه آب شرب شهر اسدآباد تعداد چهار حلقه چاه خشک و قنات شهر از مدار خارج شده و عدم توازن تولید و مصرف آب، قطعی شبانه را در این شهر رقم زده است.

شرکائی با اشاره به اینکه برای جبران کمبود آب، حفر چاه شماره ۲۲ توسط امور آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفت و افتتاح شد تصریح کرد: در روزهای آتی حلقه چاه شماره ۲۳ شهر وارد مدار می‌شود.

وی یادآور شد: با حضور معاون وزیر نیرو در اسدآباد تصمیماتی برای وضعیت آب گرفته‌ شد ضمن اینکه با تخصیص اعتبارات ویژه تعویض لوله‌های فرسوده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به توجه ویژه دولت به بحث آب شرب گفت: با تخصیص اعتبار تعدادی از روستاهای شهرستان هم به تصفیه خانه فاضلاب شهر متصل می‌شوند.

اسدآباد با ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید