کد خبر:50824
پ

مسئول واحد آموزش نیروگاه شهید مفتح گفت: در راستای اجرای طرح اردوی راهیان پیشرفت بیش از ۲ هزار نفر در سال گذشته از این نیروگاه بازدید کردند.

به گزارش روزانه نیوز، خلیلی در تشریح این خبر اظهار داشت: سال گذشته گروه‌های مختلف جامعه با عنوان اردوی راهیان پیشرفت و به منظور آشنایی با فرآیند تولید انرژی الکتریکی و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف برق از تأسیسات این نیروگاه بازدید کردند.

وی گفت: در جهت ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و به منظور آشنایی اقشار مختلف جامعه در سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در قالب ۵۵ گروه از نیروگاه شهید مفتح بازدید کردند.

مسئول واحد آموزش نیروگاه شهید مفتح افزود: گروه‌های بازدید کننده شامل: دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و کارکنان برخی کارخانجات و دستگاه های اجرایی، خانواده های کارکنان، اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر استان بوده است.

خلیلی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد و هدف این شرکت از پذیرش اردوی راهیان پیشرفت و بازدید‌های صورت گرفته این بوده است که بازدیدکنندگان به عنوان سفیران تولید برق، علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید برق، نقش بسزایی در ترویج الگوی صحیح مصرفِ انرژی الکتریکی در جامعه ایفا کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در این برنامه‌ها بازدیدکنندگان با حضور در نیروگاه، از محل ورود پساب شهر همدان به این مجموعه، برج‌ خنک کننده و اتاق فرمان یکی از واحد‌های نیروگاه بازدید کرده و از نزدیک با فرآیند و سختی تولید انرژی الکتریکی آشنا شدند.

گفتنی است نیروگاه شهید مفتح همدان دارای چهار واحد بخاری با ظرفیت‌ هزار مگاوات در کیلومتر ۴۵ جاده همدان، قزوین واقع شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید