کد خبر:46423
پ

بازی های فوتبال فرزندان زیر۱۷سال پالایش و پخش در حال برگزاری است و تیم شرکت ملی پخش سایه به سایه پالایش نفت آبادان در صدر جدول قرار دارد.


مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری فرزندان کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پخش منطقه همدان ۱۸ مرداد رسما کلید خورد و تاکنون ۶ بازی برگزار شده است.
به
روزانه نیوز از گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: میزبانی اردوهای ورزشی فوتبال فرزندان شرکت ملی پالایش و پخش را منطقه همدان عهده دار شده است.


وی با اشاره به اینکه ورزش در منطقه همدان در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است افزود: ورزش و تحرک عاملی برای نشاط سازمانی و بهبود فضای ارائه خدمات به مردم دانست به خصوص که با اخلاق و تزکیه نفس همسو باشد.


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اذعان داشت: سازمان های مترقی و پویا توجه به دو مولفه ورزش و آموزش را همواره در نظر دارند زیرا سلامت جسم و روان، جنبش و حرکت و انگیزه‌ کافی برای تلاش تا نیل به اهداف سازمانی را زمینه سازی می کند و در این بستر است که امید آفرینی بخوبی تفسیر و معنا می شود.


در ادامه رمضانی، رئیس امور ورزش پخش نیز گفت: همراهی و همدلی مدیریت منطقه همدان با کارکنان در میزبانی شایسته این رویداد نشان از تدبیر مهندس روستایی در همگرایی مجموعه دارد و این منطقه استعداد تبدیل شدن به قطب ورزش وزارت نفت را دارد.


شریف لو مسئول ورزش قهرمانی پالایش و پخش نیز طی سخنانی از حسن برگزاری و انسجام عوامل اجرایی و برنامه ریزی موفق منطق تشکر کرد.


گفتنی است در حاشیه این مراسم و در خلال بازی‌ها، موضوعات مهمی از جمله ثبت جهانی هگمتانه، در پیش رو بودن کنگره ملی ۸۰۰۰شهید استان همدان، اقدامات شاخص دولت سیزدهم، توصیه های عمومی مصرف بهینه و مدیریت هوشمندانه مصرف بنزین در تبلیغات محیطی لحاظ شده و خودنمایی می کند.


در مراسم افتتاحیه‌ برنامه اجرایی مسابقات و جدول تیم های فوتبال اعزامی از ستاد شرکت ملی پخش، ستاد پالایش و پخش، خطوط لوله و مخابرات، شرکت های پالایشی امام خمینی(ره) شازند اراک، آبادان، بندرعباس در دو گروه سنی زیر ۱۷سال و زیر ۲۵ سال، بعد از قرعه کشی معرفی شدند.


برپایه گزارش روابط عمومی تاکنون ۶ دیدار در ۲ روز متوالی در محل استادیوم ورزشی شهید سلیمانی شهر بهار برگزار شده و ۹ بازی دیگر در ۳ روز آتی انجام خواهد شد.


هم اکنون تیم پالایش نفت آبادان با ۲ برد متوالی و 6 امتیاز تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شرکت ملی پخش در صدر جدول این رقابت ها جا خوش کرده و تیم پخش سایه به سایه آبادان در حرکت به سمت صدر است. رده های سوم تا ششم جدول را به ترتیب از آن تیم های خط لوله با 3 امتیاز، اراک 3 امتیاز، ستاد پالایش و پخش و پالایش نفت بندرعباس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید