کد خبر:41832
پ



مدیرکل کمیته امداد استان همدان از برگزاری اولین همایش استانی راهبران شغلی که همزمان با سایر استان‌های کشور و در قالب یک رویداد ملی برگزار گردید خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور در استان همدان با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری، دبیر کانون کارآفرینان استان ، معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و 50 از کار آفرینان استان برگزار گردید.
مدیر کل استان همدان‌ هدف از همایش را راهکار ها و ظرفیت های تقویت و توسعه طرح راهبری، پایدار سازی مشاغل خرد، هویت بخشی و ارج نهادن به همکاری راهبران شغلی و تبادل تجربیات مدیران اشتغال و خودکفایی بیان کرد و ادامه داد: طرح راهبری شغلی با استفاده از ظرفیت کار آفرینان موجب ایجاد اشتغال جهت مددجویان و با راهنمایی و هدایت آنان موجب پایداری و در آمد مکفی طرح های اشتغال مددجویان خواهد شد .
مدیر کل امور اقتصادی استانداری در ادامه به مطالبی در خصوص خلاقیت و اشتغال زایی و اشتغال پایدار بویژه در مناطق محروم ارائه داد.
دبیر کانون کارآفرینان استان نیز ضمن تشریح خدمات قابل ارائه از جانب کانون به اهمیت کارآفرینی،اشتغالزایی ، اشتغال پایدار و خلاقیت کارآفرینان اشاره نمود .
در ادامه همایش تعدادی از راهبران شغلی ضمن تشریح راهکار های موثر جهت توانمندی مددجویان به مشکلات اقتصادی اشاره نمودند .
معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه استان نیز ارائه آموزش‌های مهارتی و نیز آموزش کسب و کار را پیش نیاز اجرای طرح های اشتغالزایی عنوان نموده و آمادگی کامل سازمان فنی و حرفه ای را در این خصوص اعلام نمودند
در پایان همایش با اهدا لوح و هدیه از راهبران شغلی تقدیر بعمل آمد .
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید