کد خبر:51143
پ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر بهبود طعم و بوی آب همدان طی ١٠ روز آینده، گفت: بهبود طعم و بوی آب‌ همدان برعهده شرکت‌های آبفا و آب منطقه‌ای است.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا توقیری در تشریح این خبر افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان قانونا وظیفه نظارتی دارد و اختیارات و امکانات لازم برای تصفیه آب را ندارد.

به گفته وی، اقدام اخیر معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در این خصوص صرفا در راستای ایفای رسالت مسئولیت اجتماعی و در قالب یک کار تحقیقاتی جهت کمک به حل مشکل توسط تیم تحقیقاتی اساتید و دانشجویان نخبه بوده و خبر برطرف شدن طعم و بوی آب همدان تا ١٠ روز آینده، قولی و وعده‌ای بوده که توسط مسولان آب آبفا و آب منطقه‌ای به این دانشگاه اعلام شده.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: متاسفانه در خبر خبرگزاری تسنیم به این موضوع اشاره نشده و ما امیدواریم طعم و بوی آب‌ همدان که موجب ناراحتی و نارضایتی شهروندان شده است به زودی و در مدت زمان اعلام شده، مرتفع شود.

توقیری تصریح کرد: دغدغه‌مندی معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در خصوص بررسی علت طعم و بوی آب اقدام شایسته‌ای است که جای تقدیر دارد و لازم به ذکر است.

به گفته وی، مسولیت تصفیه خانه شهرک بهشتی با شرکت آبفا و مسولیت تصفیه خانه شیخی جان بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید