کد خبر:47059
پ

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: با آغاز فصل کشت های پاییزه استان، کودهای مورد نیاز این فصل از کشت، از محل ذخیره 12 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی در انبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم از مبادی و پتروشیمی های کشور به مقصد کارگزاران و عاملین فروش، تأمین می گردد.

به گزارش روزانه نیوز، بهروز الیاسی تصریح کرد: از زمان آغاز توزیع کود کشت های پاییزه، تاکنون مقدار دو هزار و ۳۰۰ تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره برداران توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به برنامه ۶ هزار هکتاری کشت کلزا در استان همدان، بعد از ابلاغ سهمیه کودی مورد نیاز این برنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت بطور ویژه نسبت به تأمین ، تدارک و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه مورد نیاز این محصول استراتژیک برای کلزاکاران اقدام نمود .

الیاسی در پایان با اشاره به اینکه توزیع کودهای کشاورزی طبق سامانه های پایش و پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی می باشد، روند تأمین، تدارک و توزیع کود در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: همکاران این شرکت در دو شیفت کاری، حتی ایام تعطیل نیز در حال بارگیری، حمل و ارسال کودهای کشاورزی برای شهرستان ها هستند تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید