کد خبر:49457
پ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه‌های مراکز استان توزیع شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر گفت: سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان با ۳۰ عنوان مختلف و بیش از ۱۰۰ بسته مجموعه بازی و سرگرمی از تولیدات کانون در کتابخانه‌های مراکز استان توزیع شد.

او گفت: محوریت اصلی کانون براساس کتاب و کتاب‌خوانی است و امسال در دولت مردمی سیزدهم در زمینه توزیع کتاب در مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور و استان همدان اتفاقات چشمگیری روی داده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به توزیع ۱۴ هزار کتاب در تیرماه امسال در کتابخانه‌های مراکز سراسر استان گفت: تمامی فعالیت‌های کانون، چون نقاشی، بازی، نمایش خلاق و تئاتر با محوریت کتاب است.

ابراهیمی‌هژیر گفت: تصویر مرغک بر روی جلد کتاب‌ها نشان کانون و به تبع آن سلامت کتاب است مانند سیب سبز بر روی کالا‌هایی که وزارت بهداشت برای صحت سلامت می‌زند.

او گفت: وقتی والدین مرغک سبز را بر روی کتاب دیدند با آرامش خاطر می‌توانند کتاب را تهیه و در اختیار کودک و نوجوان خود بگذارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کودکان و نوجوانان برای مطالعه و استفاده از کتاب‌ها به کتابخانه‌های کانون در سراسر استان مراجعه کرده و در کارگاه‌ها و انجمن‌های کانون به صورت رایگان شرکت کنند.

ابراهیمی هژیر با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید