کد خبر:50821
پ


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از 11 میلیون و 800 هزار تن کالا در سال 1402 از مبادی استان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی ضمن اشاره به جابجایی بیش از 11 میلیون و 862 هزار و 900 تن کالا در سال 1402 از مبادی استان اظهار داشت: عمده کالاهای حمل شده استان در سال گذشته مربوط به انواع محمولات سیمان ، کلینکر، سیب زمینی، هماتیت ، سنگ آهن، گندله و انواع محمولات نفتی بوده است.


وی تصریح کرد: بار جابه جا شده از مبدا استان در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون و ۶۶۸ هزار تن بوده است که نشان از رشد ۱۱.۲۰ درصدی جابه جایی کالا در این استان می باشد.
مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: برای حمل این میزان بار در سال گذشته ، 736 هزار و 28 بارنامه صادر شده است که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 702 هزار بارنامه بوده، 73/04 درصد رشد داشته است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد: 100 شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و 15 هزار و 370 انواع ناوگان باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.


آهکی با اشاره به انجام بیش از ۱هزار۲۳۰ واحد گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و استفاده از سامانه های توزین در حال حرکت و در ۱۲ ماهه گذشته بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان اعمال قانون شده که با توجه به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته ایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید