کد خبر:50973
پ


مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: امسال تشکل‌های مردم نهاد، فعالان و علاقمندان به حوزه گردشگری در پایتخت تاریخ و تمدن به صورت پررنگ در راستای معرفی همدان به گردشگران حضور پیدا کردند.


به گزارش روزانه نیوز، محسن معصوم‌علیزاده درتشریح این خبراظهارداشت: انجمن‌های مردمی دوستدار میراث‌فرهنگی دارای توانمندی‌های ارزشمندی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری هستند که باید از این توان به نحو شایسته‌ای بهره برد.


وی گفت: در نوروز امسال به همت گروه هنری آریا با همکاری پایگاه خبری شهربان‌پرس، صفحه خاطره‌بازی، انجمن شاهنامه‌خوانی چکاد، هفته‌نامه همدان‌نامه و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تورهای پیاده‌روی و اجرای نمایش پرفورمنس در اماکن گردشگری همدان برای گردشگران نوروزی به اجرا درآمد که با استقبال روبرو شد.


مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ضمن تقدیر از این فعالیت افزود: با همکاری این گروه فعال در نوروز امسال ۹ مسیر گردشگری شهری به صورت پیاده طراحی شده که گردشگران در این تورها از جاذبه‌های کمتر دیده شده شهر بازدیدکردند.


علیزاده در پایان گفت: گردشگری شهر همدان ظرفیت‌های بسیاری دارد که کمتر به آنها پرداخته شده است و باید از روش‌های مختلف و با استفاده از تمام ظرفیت و تجربیات برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان بهره گرفت که خوشبختانه در دو سال گذشته با شعار «همدان شهر قصه‌ها» این گروه فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید