کد خبر:44068
پ

مدیرکل صمت استان همدان به شهرستان رزن سفر کرد در جریان این سفر با مسئولان شهرستان مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه بررسی شد.

به گزارش روزانه نیوز، احمد شانیان اظهار داشت: یکی از مطالبات مسئولان شهرستان رزن اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی است که در سال جاری بر اساس سهمیه اختصاص یافته به درخواست‌های متقاضیان پاسخ می‌دهیم.

وی تاکید کرد: واحدهای صنعتی و صنفی واجد شرایط می توانند از تسهیلات حمایتی دولت مانند تسهیلات تبصره ۱۸، مشاغل خانگی و اشتغال روستایی در این شهرستان بهره مند شوند.

بازدید از واحد تولید شمش مس

در جریان این سفر از واحد تولیدی شمش مس بازدید شد. این واحد صنعتی در زمینه تولید شمس مس(کاتد مس) فعالیت دارد و در حال حاضر با کمبود نقدینگی مواجه شده است‌.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت در این بازدید با اشاره به اینکه سال گذشته به واحد مذکور تسهیلات از محل تبصره ۱۸ پرداخت شده است، گفت: درخصوص اعطای تسهیلات سرمایه درگردش به این واحد تولیدی مساعدت و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

بازدید از شرکت واستر گرین

مقصد بعدی بازدید از شرکت واستر گرین بود، این واحد صنعتی در عرصه تولید و تأمین کننده نهاده های کشاورزی فعالیت دارد که در مسیر اجرای طرح توسعه نیازمند حمایت های مالی و اعتباری است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت خاطرنشان کرد: واحد تولیدی مذکور سال گذشته از تسهیلات تبصره ۱۸ بهره مند شده است و امسال نیز چتر حمایتی دولت بر سر این واحد گشوده می‌شود.

بازدید از شرکت مهندسی برازش صنعت

شانیان در ادامه سفر از شرکت مهندسی برازش صنعت بازدید کرد این شرکت تولید کننده قطعات الکترونیکی و آینه بغل خودرو است و به گفته مدیرعامل در حال حاضر چرخ های این واحد تولیدی روان می‌چرخد.

بازدید از شرکت بینا رزن تولید و صادرکننده فرآورده های غذایی

بازدید از شرکت بینا رزن تولید و صادرکننده فرآورده های غذایی مقصد آخر مدیر کل صمت استان همدان بود.

شانیان در جریان این بازدید گفت: بازدید از واحدهای تولیدی با هدف شناسایی و رسیدگی به موانع و مشکلات آنها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی در همین دیدارها با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک‌ها برطرف و بخش دیگر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و گره گشایی می شود.

گفتنی است، شرکت بینا رزن در زمینه تولید انواع پودر لبنیات، طعم دهنده ها و شیر خشک صنعتی فعالیت دارد و محصولات آن به کشورهای عراق، پاکستان و سوریه صادر می‌شود.

این واحد درخصوص اجرای طرح توسعه خواستار مساعدت مسئولان شد و مدیرکل صنعت معدن و تجارت قول مساعدت در این زمینه را داد‌.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید