کد خبر:33419
پ

‏‏‏وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیام توییتری خود نوشت: جسارت و تصمیم‌گیری، حلقه مفقوده‌ مدیریت در کشور است.

به گزارش روزانه نیوز«سید عزت الله ضرغامی» در این پیام توییتری یادآورشد: امروز از خانه رضاخانی، خانه سرهنگ ایرج، عمارت مسعودیه و چند بنای تاریخی دیگر تهران بازدید کردم.

وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: به دلیل برخی سوءتفاهم ها بخشی از فعالیت‌ها، نیمه کاره رها شده و این بلاتکلیفی موجب نابودی میراث ارزشمند مان شده است.

«میراث فراموش شده !»

ضرغامی همچنین با انتشار فیلم بازدید از چند بناهای تاریخی تهران و ارایه توضیحاتی به مخاطبان در مطلبی با عنوان «میراث فراموش شده !» در حساب اینستاگرامی خود نوشت: به تدریج در بازدیدهایی که از ابنیه تاریخی مرمت نشده دارم، به این نتیجه می‌رسم که بخش قابل توجهی از میراث ارزشمند ما در حال نابودی کامل است.

وزیر میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: به دلایل مختلف و برخی سوتفاهم‌ها، کارها نیمه‌کاره رها شده و جسارت تصمیم‌گیری از مدیران مربوطه سلب می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: در بازدید امروز از خانه رضاخانی، خانه سرهنگ ایرج، عمارت مسعودیه و چند بنای تاریخی دیگر تهران، تکلیف بعضی چیزها هم روشن شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید