کد خبر:33885
پ

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ماه‌های آینده با تصمیماتی که گرفته شده، وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت و نتایج خود را به طور قطعی نشان خواهد داد.

به گزارش روزانه نیوز«حجت الله عبدالملکی»،با بیان اینکه باید شرایط نامساعد کنونی را که مردم در آن به سر می برند ترمیم و بهسازی کنیم، ادامه داد: دولت سیزدهم، در شرایطی کار را آغاز کرد که مشکلات بسیار زیادی وجود داشت، و رئیس جمهور به ما دستور داده که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و به دنبال این که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در روز ۹ دی ماه، دشمن از ملت ایران مایوس شد، اظهار کرد: مردم انقلابی، عاشورایی و حسینی ما در سال ۸۸، حضور متفاوتی از خود را نشان دادند.

وی افزود: دشمن، تمام تلاش خود را برای انتقام گرفتن از ملت ایران به کار گرفته است و می داند که این نظام و انقلاب با ده‌ها هزار شهید، آسیب نخواهد دید.  

عبدالملکی یادآور شد: اما دشمن با برخی اقدامات به دنبال انتقام گرفتن و ضربه زدن به ملت ایران است و یکی از این راه ها مسائل اقتصادی است. بنابراین وظیفه ما این است که با خدمت رسانی به ملت و حل مشکلات آنها، این مکر و فریب دشمن را خنثی کنیم.

 وی افزود: رئیس‌جمهور  مرتبا، نشست های اقتصادی را با وزرای مربوطه برگزار و گزارش‌های بیکاری، گرانی و معیشت مردم را از مسئولان دریافت و برای آن چاره اندیشی می‌کند.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یقیناً نتیجه این تلاش ها به زودی، خود را نشان خواهد داد، گفت: قطعا در انتخاب افراد دقت مضاعفی صورت می‌گیرد.

 وی تصریح کرد: مدیران کارآمد، فساد ستیز، انقلابی، دستپاک و مردمی با این پنج شرط به کار گرفته خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: همزمان رصد مسائل و مشکلات در سطوح مختلف انجام می‌شود، رئیس جمهور تاکنون نزدیک به ۱۳ سفر استانی داشته و در هر سفر تعدادی از وزرا، وی را همراهی می کنند.  

عبدالملکی، هدف از این سفرها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و گفت: یقیناً این سفرها به آشنایی با مشکلات مردم و حل و رفع آنها منجر می شود.

وی تصریح کرد: بنا داریم هر ماه به همراه معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک مسجد را در تهران یا شهرستان ها برای حل مشکلات مردم  انتخاب کرده و در آن حضور داشته باشیم  و مشکلات را از نزدیک بررسی و رفع کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین، مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان های تابعه، در دیدار با  اهالی منطقه ۱۷ تهران(فلاح) در مسجد جامع ابوذر تهران، حضور یافت و تا پاسی از شب مشکلات و درخواست های مردمی را بررسی کرد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید