کد خبر:34694
پ

به گزارش روزانه نیوز:اسفندیار خزائی، مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بابیان این مطلب گفت: منابع طبیعی اهمیت بسزائی درحفظ زیر ساخت اقتصادی و توسعه کشور دارد و بر همین اساس گشت زنی و کنترل اراضی ملی و جلوگیری از تصرف و تخریب این اراضی از اهداف اصلی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان است.

وی‌ عنوان کرد در این مسیر هیچ گونه تفاوت و تبعیضی در برخورد با معترضان به عرصه‌های منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و براساس قانون ۶۹۰ مجازات اسلامی و ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع اقدامات لازم و قانونی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود :در همین رابطه در سال گذاشته ۸۸۳ فقره پرونده تخلف تشکیل و نسبت به خلع ید و رفع تصرف ۵۷۰ هکتار از اراضی ملی در سطح استان اقدام شده است. خزائی در ادامه مردم و مشارکت آنها را در حفظ منافع طبیعی و جلوگیری ازتصرف اراضی ملی را بسیار مهم دانست و بر آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید نموده واز هموطنان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید