کد خبر:35638
پ

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از صدور گواهینامه با تراز عالی برای دو تصفیه خانه آب شهید بهشتی و اکباتان از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، حمیدرضا نیکداد ضمن اشاره به صدور گواهینامه های مذکور گفت: این گواهینامه ها بر اساس عملکرد مطلوب هر دو تصفیه خانه از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار گواهینامه مذکور دو سال می باشد، اظهارداشت: بر همین اساس ارتقاء عملکرد دو تصفیه خانه یاد شده به صورت مستمر مورد تاکید می باشد.

نیکداد درخصوص آیتم های مورد ارزیابی به منظور صدور این گواهینامه نیز توضیح داد: پایبندی و به کارگیری دستورالعمل های ابلاغی توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حضور مستمر پرسنل تصفیه خانه در دوره های آموزشی بهره برداری و نگهداری و همچنین نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه از موارد مورد ارزیابی در دو تصفیه خانه آب بهشتی و اکباتان بوده است.

لازم به ذکر است دو تصفیه خانه آب اکباتان و بهشتی به ترتیب در سال های 1342 و 1384 با ظرفیت های اسمی 500 و 1000 لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسیدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید