کد خبر:51140
پ



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کسب رضایتمندی ۹۷ درصدی مسافران در این استان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی ضمن بیان این خبر گفت: با عنایت به بررسی‌های میدانی و نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران در طرح نوروزی و همچنین تعطیلات عید سعید فطر سال ۱۴۰۳ و همچنین نظرسنجی‌های صورت گرفته از سایر خدمات گیرندگان در بخش حمل‌و‌نقل برون شهری مسافر جاده‌ای از طریق رانندگان، مسافران و روزه‌دارانی که به استان همدان سفر کردند اداره کل راهداری استان همدان توانست در بخش مسافری بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی را کسب کند.


وی با بیان اینکه این آمار ارزشمند در رضایتمندی مسافران جز با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در دو بخش راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به دست نمی‌آمد، افزود: اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساخت‌ها و راه‌ها می‌شود، جاده باید سالم، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند.


مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: همچنین این امر با تعامل خوب با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های مسافربری استان محقق شد.


آهکی افزود: از طرفی رابطه تنگاتنگ ما با پلیس راهور و وظیفه ذاتی که ما به تنهایی یا به صورت مشترک با این نهاد بر عهده داریم باعث شده است که بیشترین خدمات‌رسانی در جاده ها و همچنین ضریب رضایتمندی ارزشمند بالغ بر ۹۷ درصد را داشته باشیم.


گفتنی است تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس، مینی‌بوس و سواری است.
همچنین دو هزار و ۴۰ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان مسافربری هستند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید