کد خبر:29778
پ

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه وظیفه این شورا پاسداری و صیانت از آرای مردم است، گفت: در این دور از انتخابات ۱۰ درصد به تعرفه های انتخاباتی افزوده شده است تا نگرانی کمبود تعرفه نداشته باشیم.

به گزارش روزانه نیوز عباسعلی کدخدایی صبح امروز (پنج شنبه) در نشستی خبری در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما گفت: وظیفه شورای نگهبان در بحث انتخابات، پایداری و صیانت از آرا مردم است و شورا تمام تلاشش را به کار گرفته تا حق الناس به خوبی صیانت شود.

وی افزود: در این دوره ما علاوه بر بحث سلامت انتخابات که ملاک اصلی برای شورا است، سلامت مردم را هم مدنظرداریم. وقتی که ما از جایگاه و نقش مردم در تعیین سرنوشت سخن می‌گوییم، توقع هم این است که از این نقش پاسداری شود.

کدخدایی با اشاره به دغدغه‌هایی را که رهبر معظم انقلاب روز گذشته بیان کردند، اعلام کرد: شورای نگهبان در طول یک‌سال گذشته اقداماتی انجام داد که اولین آن بحث مربوط به تعرفه‌ها می‌شد؛ طرح تعرفه ها هم باید به تایید هر ۱۲ نفر عضو شورای نگهبان برسد.

وی افزود: مرحله بعدی مرحله چاپ تعرفه بود که در این مرحله ناظرین ۲۴ ساعته نظارت داشتند. در مرحله توزیع هم اقدامات مختلفی برای صیانت از تعرفه ها انجام شد. در این دوره ۱۰ درصد به تعرفه‌ها افزوده شد تا نگرانی کمبود تعرفه نداشته باشیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید