کد خبر:10499
پ

وزیر کشور دولت اصلاحات در پیامی با تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان گفت: او نقش فاخر هنری و ادبی خویش را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد.

 

به گزارش روزانه نیوز ، در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری آمده است: با کمال تأسف استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز و پر آوازه‌ی ایران پس از تحمل دوران طولانی بیماری سخت با جهان خاکی وداع و جان به جان آفرین تسلیم کرد و انبوه دوستداران و علاقمندان اش را در غمی جانکاه فرو برد.

 

این پیام می افزاید:استاد محمدرضا شجریان نقش فاخر هنری و ادبی خویش را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد. هنرمند درد آشنایی که در عرصه‌ی ادب و شعر و موسیقی در اوج خویش درخشید و با آثار ماندگار خود و بهره‌مندی از ذوق و حنجره‌ی خدادادی اش چه بسیار جوانان این آب و خاک را از طریق خوانش اشعار عرفانی بسوی معنویت و کمال و اعتماد به خداوند و معرفت و ایمان فراخواند.

 

این فعال سیاسی از استاد شجریان به عنوان هنرمند فرزانه‌ی که  پیمان دوستی و دلبستگی اش را با مردم بست یاد کرد و در این پیام نوشت :اینجانب فقدان غم‌انگیز استاد محمدرضا شجریان را خدمت خانواده‌ی محترم ایشان، همسر گرامی و به ویژه هنرمندان فرزانه همایون شجریان و مژگان شجریان، ملت قدرشناس و جامعه‌ی هنری ایران و فرهیختگان عرصه ادب و هنر تسلیت می گویم./ ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید