کد خبر:35462
پ

به گزارش روزانه نیوز ،علی پارسانیا گفت: با اجرایی شدن سند تحول بنیادین، مدرسه باید از یک ساختمان به میدان مشارکتی تبدیل شود.

او در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: استان همدان علاوه بر افتخارات در جنگ و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در حوزه آموزش عمومی و تخصصی یک استان ویژه است.

  مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرایی سازی سند تحول بنیادین گفت: همدان می‌تواند جزء پنج استان پیشرو در اجرای سند تحول بنیادین باشد.

 پارسانیا گفت:  توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توصیه‌های ایشان پیرامون سند تحول بنیادین رمز عاقبت به خیری و موفقیت این طرح است.

او گفت: با بررسی و آسیب شناسی موانع و چالش‌های پیش روی سند تحول بنیادین در این چند سال مشخص شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرایی سازی سند تحول بنیادین گفت: منطق جدیدی بر اساس آسیب شناسی پیشنهاد و مصوب شده است و باید بین صف و ستاد رابطه تعاملی ایجاد شود تا حاصل آن به مدرسه برسد.

پارسانیا با اشاره به بازدید از ادبستان شهدای علم و فناوری همدان گفت: این مدرسه به عنوان یک آموزشگاه نمونه مردمی روی ریل تحول حرکت می‌کند و مزدگیر نیست و دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان را دارد که یک ظرفیت بسیار ارزنده است.

او به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان از ادبستان شهدای علم و فناوری ناحیه ۲ همدان بازدید کردند.

مشاور مقام عالی وزارت ضمن بازدید از کلاس‌ها و محوطه آموزشگاه از عوامل آموزشگاه قدردانی کرد.

در این بازدید، مدیر آموزشگاه، از روند اجرای برنامه‌های آموزشگاه بر اساس ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان و اقدامات انجام شده و مشکلات موجود گزارشی را به اطلاع مشاور وزیر آموزش و پرورش رساند.

//yjc//

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید