کد خبر:48767
پ


همزمان با اولین روز از هفته پژوهش، نمایشگاهی از آخرین خدمات و دست آوردهای علمی و پژوهشی با حضور شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، دستگاه های مرتبط و همچنین مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی همدان در حال برگزاری است.


به گزارش
روزانه نیوز، میثاق گودرزی مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، در این نمایشگاه که با حضور اساتید، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و توسط دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی افتتاح شد، آخرین دستاوردها و طرح های علمی و پژوهشی نهادها، ارگان ها، شرکت های دانش بنیان، گروه های علمی پژوهشی دانشجویی و دستگاه های اجرایی به نمایش گذاشته شده است.


وی افزود: به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به نمایندگی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن اطلاع رسانی جشنواره پژوهشی سازمان، آخرین فعالیت های پژوهشی سازمان در حوزه های مختلف از جمله انتشارات، مجله های علمی-پژوهشی، فعالیت های حوزه های اسنادی، تاریخ شفاهی و ارتباط و ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان معرفی و با دانشجویان و پژوهشگران تبادل نظر شد.


گودرزی اضافه کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته پژوهش دایر است و در حاشیه نمایشگاه، کارگاه های آشنایی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و راه های دستیابی به منابع و زمینه های همکاری های دوجانبه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید