کد خبر:45557
پ

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور خبر داد: بیش از 3هزار و 200 نسخه کتاب و 2 هزار و 900 نسخه مجله در قالب واسپاری منابع، از سوی اداره کل دامپزشکی به مرکز اسناد همدان منتقل شد.


به گزارش
روزانه نیوز، میثاق گودرزی در دیدار با امیرحسین نقی پور مدیر کل دامپزشکی استان همدان با تقدیر از حسن همکاری و توجه ویژه آن اداره کل در تعیین تکلیف اوراق بایگانی راکد افزود: زمینه همکاری های تحقیقی و پژوهشی بین مرکز اسناد و ادارات کل استان از جمله اداره کل دامپزشکی جهت تدوین و ثبت تاریخ مکتوب دستگاه ها و نگهداری صحیح از اوراق و مکاتبات فراهم است و مرکز اسناد همدان در این خصوص آماده هر گونه همکاری است.


وی افزود: منابع کتابی و غیر کتابی که از اداره کل دامپزشکی به مرکز اسناد منتقل شد، ضمن انجام امور ضدعفونی و اسنادی، در مخزن های مربوطه در سازمان مرکزی نگهداری و در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار خواهند گرفت.


وی افزود: سابقه دامپروری و دامپزشکی در همدان بسیار طولانی است و اسناد و مدارک قابل توجهی نیز وجود دارد که لازم است در قالب کتاب ها و پایان نامه های دانشگاهی گردآوری و منتشر شود.


دکتر امیرحسین نقی پور مدیر کل دامپزشکی استان همدان نیز با قدردانی از حسن همکاری مدیر و کارشناسان مرکز اسناد همدان با اداره کل دامپزشکی به خصوص در تعیین تکلیف و وجین کتابخانه تخصصی این اداره کل و برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان افزود: فعالیت های اداره کل دامپزشکی، تخصصی است و فقط اقشار مرتبط با این اداره کل در جریان حجم فعالیت ها هستند که با انجام فعالیت های تاریخ پژوهی و انتشار کتاب ها و مقالات و مستندهای تلویزیونی، سایر اقشار نیز در جریان وظایف مهم و قابل توجه این اداره کل قرار خواهند گرفت.


وی افزود: لزوم نگهداری از اسناد و میراث مکتوب در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان متولی تخصصی این امر بر ما پوشیده نیست و در این راستا تلاش می کنیم کلیه اوراق و مکاتبات، منابع کتابی و غیر کتابی و منابع دیداری و شنیداری به مرکز اسناد همدان منتقل شود تا ضمن نگهداری مطلوب به عنوان سند و تاریخچه فعالیت های این اداره کل، در دسترس محققان و پژوهشگران قرار گیرند.


در این دیدار موافقتنامه انتقال 3 هزار 257 نسخه کتاب، 2 هزار 944 نسخه مجله و سایر منابع غیر کتابی امضاء و منابع مذکور به مرکز اسناد همدان منتقل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید