کد خبر:49358
پ

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان طور که رهبری فرمودند انتقام سختی از قاتلین کشتار کرمان گرفته خواهد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار سعید فرجیان زاده در اجتماع مردم شهیدپرور همدان درچهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سومین سالگرد رحلت عالم ربانی حضرت علامه مصباح یزدی اظهارداشت:درزمان مشخص و با کیفیت و کمیت مشخص انتقام انجام خواهد گرفت.

وی اشاره کرد: وسعت وچگونگی آن را مسولین تصمیم خواهند گرفت و دشمنان می دانندجمهوری اسلامی با قدرت نرم و اطلاعاتی و امنیتی که از آن برخوردار است انتقام این حادثه ناجوانمردانه را خواهد گرفت.


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:امروز جمع شدیم تا جایگاه و منزلت قهرمان ملی، فرمانده استثنایی و ابر مردی از سرزمین ایرانی اسلامی را گرامی بداریم و مکتب اورا بزرگ بداریم ، شهیدی که فرماندهی او در همه ابعاد می درخشد و در همه ابعاد برجسته است و هر روز نام او پر آوازه تر می شود.


سردار فرجیان زاده اضافه کرد:امروز رهروان او بیشتر می شود و این بدلیل اخلاص او بود و شاهد این هستیم که امروز بیش از ۷۰۰ کتاب در باره این شهیدعزیز نوشته شده است ومردم زیادی در تشییع این شهید جان دادند و میلیون ها نفر از کشور های مختلف عاشق و شیفته این شهید والامقام  شدند و این نبود مگر به خاطر اخلاص ایشان و شاهد بودیم که در تهران
بیش از ۵ میلیون نفر از اقشار مختلف در تشییع این مرد خدا شرکت کردند.


وی به بعد دیگر وی اشاره و گفت :بعد دیگر این مرد خدا معنویت شهید بود که بنده  تاکید می کنم وصیت نامه شهید را بارها بخوانیدچرا که دروصیتنامه  شهید اعتلای معنوی و روحی وی متبلور است.


معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه گفت:ویژگی سوم شهید قهرمان ولایت مداری وی بود و همیشه خود را سرباز ولایت می دانست و خود را تربیت یافته مکتب امام می دانست ودر حوادث سخت تابع امر ولایت بود.او به مقام شهادت رسیده بود و مجاهد مخلص بود.


سردار فرجیان زاده ادامه داد: بعد دیگرشخصیت  او این بود که یک استراتژی زبردست بود و توانست در سخت ترین نبردها پیروزی به ارمغان بیاورد و در عملیات های مختلف جنگ تحمیلی به خوبی خط شکن جبهه های نبرد باشد و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس داشت و بعد از جنگ هم توانست نقش بی بدیلی را ایفا کند.


وی اضافه کرد:نبرد در سوریه سخترین نبرد در ۱۰۰ سال اخیر بود که سردار سلیمانی توانست با مدیریت استراتژی خود تومار داعش را برچیند علی رقم اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و
دستگاه های سایبری در اختیار آن ها بود بعلاوه تعصب  جاهلی که آنها از او برخوردار بودند.


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنگ غزه اشاره و افزود:
۹۰ روز است که رژیم  سفاک صهیونیستی می جنگند در حالی که به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و امروزه غزه می تواند برای ماها آمادگی داشته و در مقابل آنها بایستد و الحمدلله آنها امروز توانسته اند به ساخت موشک تسلط پیدا کنند  و خودشون برنامه ریزی  و طرح ریزی کنند.


سردار فرجیان زاده اضافه کرد:جبهه مقاومت امروز دارای تجهیزات و طرح های مختلف  و مستقل است و این  افتخار برای گروه های مختلف است که رهبری فرمودند من دست و بازوی جوانان فلسطینی را می بوسم.اگر جبهه‌های مقاومت امروز  توانسه اند به این سطح آمادگی برسند به خاطر درسی بود که از مکتب سلیمانی و  از انقلاب اسلامی گرفتند.


وی در پایان نیز به سیاست خارجی شهید سلیمانی اشاره و تاکید کرد : سردار قهرمان ما در سیاست خارجی نیز بسیار موفق بود و توانست با قدرت و نفوذ خودش پوتین را راضی کند که به سوریه کمک کند و این قدرت نفوذ سلیمانی بود که توانست قدرتهای دیگر را علیه داعش هماهنگ کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید