کد خبر:50577
پ

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همدان گفت: بازشماری صندوق‌های رای در همدان تغییری در نتیجه انتخابات به دنبال نداشت.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در خصوص بازشماری آرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین اظهار داشت: در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، با مجوز شورای نگهبان، جلسه باز شماری آراء حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت حوزه انتخابیه و بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و نمایندگان سه نامزد دوازدهمین مجلس شورای اسلامی که بیشترین میزان رای را در حوزه انتخابیه کسب کرده‌اند، در خصوص اعتراض یکی از داوطلبین انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: بر اساس بازشماری صورت گرفته در ۱۹ صندوق اخذ رأی (طبق درخواست آقای احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همدان یادآور شد: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر، در مجموع تعداد ۵ رای به آراء آقای حمیدرضا حاجی‌بابایی، ۵۸ رای به آراء آقای عباس صوفی و ۱۶ رای به آراء آقای احمدحسین فلاحی اضافه شد.

مخفی با بیان اینکه از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، گفت: این انتخابات علیرغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شد، لذا اتهامات بی‌اساس به عوامل اجرایی و نظارت غیر منصفانه است.

وی با تاکید بر التزام به قانون در عمل افزود: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد وحدت و هم افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می‌زد و ما نیز تاکید بر اجرای قانون داشتیم.

وی تصریح کرد: حق الناس بودن رای مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید