کد خبر:37921
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: با تمام توان؛ پای کار انتقال بین حوزه ای هستیم.

به گزارش روزانه نیوز، محمد صادق محبی نظر در جریان بازدید میدانی از پروژه خط انتقال آب بین حوزه ای به همدان اظهار داشت: امروز مساله انتقال آب از مهمترین و کلیدی ترین پروژه های استان است که با همت و کار جهادی همه دستگاهها به ثمر می نشیند.

وی افزود: پروژه انتقال آب که از سال ۸۳ در سفر مقام معظم رهبری به استان مصوب گردید متاسفانه پیشرفتی نداشته و با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و پیگیری های دلسوزانه و مستمر استاندار اسرعت بسیار بالایی داشته و با توجه به مصوبات سفر اخیر رییس جمهور حضرت آیت الله رییسی پیشرفت با قدرت و شدت خوبی در حال اجرا می باشد

محبی نظر تصریح کرد: واحدهای مرتبط به صورت شبانه روزی در حال انجام پروژه هستند و در تمامی مراحل انجام کار ، نظارت بر حفاری و لوله گذاری ، تیم GIS و بهره برداری شرکت گاز استان حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، شرکت گاز استان همدان دوشادوش برادران خود در شرکت آب و فاضلاب استان با حضور اکیپ های تخصصی در راه اندازی و اتصال مخازن هوایی به شبکه آب شهری با عملیات جوشکاری به روش الکتروفیوژن و  Butt weld مشغول انجام وظیفه می باشند. همچنین افزود: در زمینه پشتیبانی و لجستیک با در اختیار قراردادن تانکرهای سیار و تلفن های ماهواره ای (ثریا) سعی در مدیریت بحران داشته ایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید