کد خبر:44652
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان کشور در شهرستان نهاوند در حال برگزاری است.

به گزارش روزانه نیوز، سلیمان جوانمردی افزود: شهرستان نهاوند از ۱۱ تا ۱۸ خرداد ماه امسال میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: تیم ملی بسکتبال بانوان پس از اردوی نهاوند به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا و اقیانوسیه که از ۱۹ تا ۲۵ تیر در کشور اردن برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تاکید کرد: مربیان و بسکتبالیست‌های نهاوندی نیز در این اردو در کنار تیم ملی هستند و ضمن استفاده از تجربیات آن‌ها زیر ذره‌بین سرمربی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

جوانمردی گفت: با واگذاری مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان از ابتدای سال ۱۴۰۲ به اداره ورزش وجوانان شهرستان از این به بعد شاهد رویداد‌های بزرگ و معتبر ورزشی کشور در نهاوند خواهیم بود.
او تصریح کرد: شهرستان نهاوند در رشته بسکتبال بانوان استعداد‌های درخشان و زیادی دارد که برگزاری این اردو‌ها بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: خوشبختانه در روز‌های گذشته تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند موفق شد با شایستگی به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود کند که افتخاری تاریخی بود.

جوانمردی گفت: این حضور برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان استان همدان اتفاق افتاده است و امیدواریم با همدلی و همکاری همه مسئولان بتوانیم شرایط مناسبی را برای حضور پرقدرت تیم نهاوند در لیگ دسته اول بانوان کشور فراهم کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید