کد خبر:44769
پ

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کشوری که امنیت نداشته باشد، بحث معیشت و اقتصاد نیز در آن محقق نمی‌شود.

به گزارش روزانه نیوز، آیت الله حبیب شعبانی موثق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به رونمایی از ابر موشک هایپر سونیک ایرانی فتاح، هم دنیا را مبهوت قدرت نمایی ما کرد و هم دشمنان را مرعوب کرد، افزود: این دستاورد بزرگ نیروی هوا فضای سپاه، قدرت بازدارندگی کشور را تقویت و موجب امنیت و صلح پایدار می‌شود.

وی با بیان اینکه گفته شود دنیا، دنیای مذاکره است و دنیای موشک نیست، با واقعیت‌های میدان سازگار نیست، ادامه داد: کشوری که ضعیف باشد، یا باید باج دهد و یا زیر پای مستکبران له خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه دو گانه موشک و معیشت معنا ندارد، گفت: هرچه میدان قوی‌تر، دیپلماسی بهتر پاسخ می دهد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه کار دشمن ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه و سیاه نمایی است، اشاره کرد: امید در جامعه تحرک ایجاد می‌کند.

وی گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها در داخل، تنها بر روی مشکلات و ترویج نا امیدی کار می‌کنند لذا باید گله کنیم از برخی‌‍ رسانه‌هایی که به روح حاکم جامعه کار ندارند و فقط اخبار منفی را منعکس می‌کنند.

امام جمعه همدان اشاره کرد: با وجود انتقاداتی که به دولت داریم، اما اتفاقات و فعالیت‌های خوبی در حوزه زیر ساخت‌ها و احیا واحدهای تولیدی رخ داده است.

ایت الله شعبانی با بیان اینکه مسئولان در رأس ایجاد امید در جامعه قرار دارند، افزود: مسئول کارآمد با رفع مشکل مردم می‌تواند ایجاد امید کند، اما دیگر آحاد جامعه نیز در این عرصه نقش دارند و همه باید مسئولیت پذیر باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید