کد خبر:44433
پ

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین علیه‌السلام گفت: تحریم بسیج دانشجویی را ازروی استیصال و درماندگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

به گزارش روزانه نیوز، حجت الاسلام الیاس نجاری با بیان این مطلب اظهار داشت: این تحریم مدال افتخاری است برای بسیج دانشجویی و این نشان از استیصال و زبونی اتحادیه اروپا است ودشمنان بدانند که این تحریم ها موجب انگیزه مضاعفی برای دانشجویان در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: مهمترین شاخصه بسیج دانشجویی درمنظومه فکری امام و رهبری ولایت مداری،جهادی بودن،مطالبه گر بودن وپای انقلاب بودن می باشد.

نجاری در ادامه اشاره کرد: بسیج دانشجویی از مهمترین اقشار بسیج می باشد که مجموعه‌ای از جوانان انقلابی ،مومن و بصیر و آگاه در دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی شکل گرفته است که به هنگام و به لحظه در صحنه نقش آفرین بوده و این همت وبصیرت آفرینی بسیج دانشجویی است که دشمنان را عصبی کرده و چاره ای جز تحریم وتخریب این مجموعه نقش آفرین را ندارد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین علیه‌السلام در ادامه افزود: هدف دشمنان در جنگ ترکیبی ایجاد والقای یاس و ناامیدی در بین دانشجویان است و هدف آنها ضربه به نقاط مهم و تأثیرگذار ونهاد های انقلابی همچون بسیج دانشجویی است.


مسول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز به نقش بی بدیل بسیج دانشجویی در مطالبه گری به حق اشاره و افزود: بسیج دانشجویی توانایی فوق العاده ای در خط دهی و روشنگری جامعه ایفا می کند و مطالبه گری بحق و شایسته در خصوص موضوعات و مسائل معطل مانده کشور از مطالبات همیشگی این مجموعه دانشجویی است و این باعث نگرانی و ترس دشمن از این قشر تاثیر گذار شده است.


حجت‌الاسلام محمد مهدی حاجیلیویی محب در ادامه اضافه کرد: نهاد رهبری و بسیج دانشجویی همچون روحی هستند واحد در ایجاد وحدت برای نیل وتحقق اهداف متعالی انقلاب با محوریت دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی وهمیشه در کنار یکدیگر خواهند بود و دشمنان بدانند که این حرکت های خبیثانه و زشت نخواهد توانست خللی در اراده و اندیشه و هدف بسیج دانشجویی ایجاد کندو بدانند نهادی رهبری با تمام توان و همه ظرفیت های خود در حمایت از این قشر بصیر خواهد ایستاد و در راستای این حرکت پیش رونده بسیج دانشجویی را حمایت خواهد کرد.


در پایان این دیدار رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان نیز این تحریم را سند افتخاری برای بسیج دانشجویی برشمرد وگفت: افتخار ما این است که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نهادی برگرفته از تدابیر ارزشمند و والای رهبری معظم انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و بدانند که این حرکت های مذبوحانه در اراده پولادین دانشجویان انقلابی خللی ایجاد نخواهد کرد و قوی تر و مستحکم تر از گذشته مسیر نورانی انقلاب را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید