کد خبر:50850
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد خودرو در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی در تشریح این خبر اظهارداشت: جاده های همدان در روزهای ۷،۸،۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹.۷ درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش را در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت ۱ میلیون و ۶۵ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸ هزار مسافر از استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده اند.

اهکی در پایان با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید