کد خبر:47687
پ

رییس اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای شهرستان فامنین از تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیمی خادم با بیان اینکه امسال با توجه به نیازی که برخی محورهای شهرستان فامنین به اصلاح راه ها و روشنایی داشتند اصلاح روشنایی محور فامنین به دخان سه راهی حاجی آباد در دستور کار قرار گرفت که با امکانات و اکیپ امانی شهرستان فامنین انجام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های این شهرستان در همین مدت نیز روکش آسفالت ورودی فامنین از پل روعان تا فامنین به طول ۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان انجام شد.

ابراهیم خانی از اجرای نیوجرسی به طول یک کیلومتر از ورودی شهرستان فامنین نزدیک به پل روعان با اعتبار ۲میلیارد تومان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت خط کشی مسیرهای ورودی فامنین به صورت سه خطه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

رییس اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای شهرستان فامنین گفت:با توجه به نزدیک شدن فصل بارش برف و باران با توجه به پیش بینی افزایش نزولات آسمانی امسال تنقیه و لایروبی پل ها شهرستان فامنین برای جلوگیری از خسارت ناشی از بارش و سیل های احتمالی انجام شده است.

ابراهیم خانی گفت: همه ساله با آغاز فصل سرما اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای اقدام به سرویس، نگهداری و اورهال ماشین آلات راهداری برای ورود به فصل زمستان می کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز تکمیل و تجهیز ماشین آلات راهداری برای ورود به فصل سرما پیش از آغاز طرح زمستانی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فامنین از آمادگی ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای ورود به فصل زمستان خبر داد و افزود: هم اکنون ۲هزار تن ماسه و ۷۰۰ تن نمک خریداری شد که تا کنون ۱۰۰تن از آن تحویل راهداری شهرستان شده است.

ابراهیم خانی از آمادگی ۴۰ نفر از نیروی راهداری از ابتدای طرح زمستانی برای استقرار در جاده های شهرستان برای طرح زمستانی خبر داد.

وی گفت: طرح زمستانی از ابتدای آذرماه آغاز می شود و با بسیج امکانات و نیرو آماده کمک رسانی به مسافران با آغاز فصل سرما هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید