کد خبر:43345
پ

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از آغاز ثبت‌ نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در نهاد خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، احمد عبدی‌پور ضمن اعلام این خبر، درباره فرایند ثبت‌نام گفت: متقاضیان دانشگاهی و حوزوی علاقمند به شرکت در آزمون جذب عمومی منصب قضاء در ۱۴۰۲ از امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه تا پایان روز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند. این آزمون در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون علاوه بر شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنما، مشمول شرایط سنی هم می‌شود، خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌بایست حداقل ۲۲ و حداکثر ۳۶ داشته باشند. اگر متقاضیان دارای شرایط ایثارگری یا مقاطع بالاتر از لیسانس داشته باشند، حداکثر ۴ سال به حداکثر سن درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام یا تحصیلات بالاتر از سطح ۲ حوزوی را از شرایط شرکت در آزمون است.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص برگزاری آزمون از مدت‌ها قبل اعلام شده است، زمان ثبت‌نام آزمون به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. به داوطلبان توصیه می‌شود که نام‌نویسی در این آزمون را به روزهای پایانی فرایند ثبت‌نام موکول نکنند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: کارت ورود به جلسه، روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود و این آزمون روز جمعه ۲۲ اردیبهشت در استان‌های منتخب به صورت تستی برگزار می‌شود./ ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید