کد خبر:36769
پ

مدیرعامل موسسه فرهیختگان برنای غرب گفت: با اشاره به اهمیت ورود جوانان در مسئولیت‌های اجرایی ورود جوانان به بدنه دولت همواره می‌تواند دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد و خون تازه‌ای در رگ‌های مدیریتی کشور و استان تزریق کند.

به گزارش روزانه نیوز،در جلسه دوره دانش‌افزایی کارآفرینی با محوریت راه‌اندازی کسب‌وکار و آینده‌نگری شغلی که به همت مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب و با احمد شانیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، علی حقیقی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، معاونت جوانان اداره کل و رئیس گروه ساماندهی جوانان و جوانان فعال در حوزه کارآفرینی در محل تالار قرآن برگزار شد، گفت: سیاست دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار محترم همدان در بکارگیری جوانان بومی در مسئولیت‌های اجرایی استان قابل تقدیر و تشکر است.

علی مسلم خانی افزود:بومی‌گزینی و انتصاب جوانان همدان در عرصه مدیریتی استان که در دولت سیزدهم با درایت استاندار رقم خورده قابل تقدیر و تشکر است.

وی عنوان کرد: در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی جوان‌گرایی در انتصابات و بومی گزینی مورد تاکید است. این مهم توسط استاندار مردمی، انقلابی و جهادی همدان جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد صورت پذیرفته است. و جای دارد از ایشان تقدیر و تشکر نماییم.

علی مسلم‌خانی مدیرعامل مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب، در ادامه گفت: با توجه به استفاده از قابلیت جوانان و ظرفیت آنها در انتصاباتی که تا کنون انجام گرفته، می‌توان گفت تعداد قابل توجهی از جوانان استان مسئولیت گرفتند و در عملکرد خود نیز مسئولان موفقی بوده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها در سخنان خود بر لزوم استفاده از جوانان تاکید کرده‌اند،جوان‌گرایی محور بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیر موسسه در پایان گفت: جوانان با داشتن روحیه پرشور و انقلابی، پیشران کارهای مهم در انقلاب اسلامی بوده و هستند.در حوزه انتصابات و به کارگیری نیروهای کارآمد، انقلابی و جهادی، قطعا باید به این مورد توجه شود که برای تحقق این ویژگی‌ها باید شرایط آن فراهم باشد و هر چه سن افراد بالاتر برود، توانایی‌ها کاسته و افراد محتاط‌تر می‌شوند در جنگ هشت ساله، پیشرفت در صنعت هسته‌ای، نانو تکنولوژی، صنعت هوافضا و… با وجود جوانان محقق شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید