کد خبر:1662
پ

یادآواره شهدا روستا هیزج شهر قهاوند با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام نظیری در این یادآوره با ادای احترام به شهدای والامقام این روستا گفت: شهدای هر خطه مایه فخر و مباهات مردم آن منطقه هستند و مردم باید از این که در شهر و روستایشان چنین بندگان پاک و خالصی برای خداوند به وجود آمده رشد و نمو کرده اند، به خود ببالند.

وی افزود: شرکت در مراسماتی که به نام شهدا و به یاد شهدا برگزار می شود نیز، خود افتخاری است و این برنامه ها بی شک منشا خیر و برکات فراوانی در منطقه خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر لزوم الگوگیری از تکلیف شناسی و التزام شهدا خاطرنشان کرد: هر عضو جامعه اسلامی باید دقت خود را مبذول این نکته کند که وظیفه و تکلیف او در برهه کنونی و در وضع فعلی جامعه اسلامی چیست. اگر همه تکالیف خود را در جامعه بشناسند و نسبت به اقامه آن، که مسلما بر ایشان فریضه است، خود را ملتزم بدانند، به یقین هیچ کاری در جامعه اسلامی روی زمین نخواهد ماند و تمدن اسلامی با بالترین سرعت به سمت اهداف متعالیه خویش به پیش خواهد رفت.

حجت السلام نظیری وصیت نامه های شهدا را دستورات دقیقی جهت نصب العین امت اسلامی معرفی کرد و افزود: این وصیت نامه ها باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد تا همه از این محتوای دقیق و ارزشمند به جا مانده از شهدا بهره بگیرند. شهدا راه صد ساله را یک شبه طی کردند و رمز این طی طریق و سلوک عرفانی ولایت مداری و اطاعت امر در برابر ولی زمانه بود.

جنگ ما با دشمن انقلاب امروز نبرد تولید و فناوری است

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: آرمان انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفنی که به پیروی از دستور امام راحل به صف مبارزه با دشمن بعثی شتافتند، مبارزه با استکبار جهانی بوده است. از همین رو همه ما باید برای ماندن در مسیر شهدا این راه را در پیش بگیریم. مبارزه ما با استکبار امروز در عرصه اقتصاد نمود پیدا کرده است. جنگ ما با دشمن انقلاب امروز نبرد تولید و فناوری است و از همین رو هر که مخلصانه در جهت خودکفایی این مرز و بوم و رهایی از تسلط اقتصادی بیگانگان تلاش کند، از اجر معنوی رزمندگان راه حق برخوردار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب تاب مشاهده پیشرفت های روزافزون نظام اسلامی را ندارند و از همین رو، تمام توان خود را برای آسیب زدن به این نظام مقدس و خدشه دار کردن چهره آن در اذهان عموم به کار بسته اند. اما به برکت دعای خیر خانواده های شهدا و با پایمردی بسیجیان رشید جان بر کف و به لطف خای حکیم، کاری از پیش نخواهند برد و این نظام روز به روز پیروز تر و سربلندتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید