کد خبر:46668
پ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای طرح پویش راه نجات بمناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان خبر داد:

به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای طرح پویش راه نجات در آزاد راه کربلا مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در۶۳ کیلومتری آزاد راه همدان- ساوه لاین برگشت به سمت همدان، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،مذهبی، آموزشی و… آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در استان همدان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به ۴۴ باب افزایش می یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

آهکی بیان کرد: ۳۰ مجوز برای ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای استان صادر شده و هم اکنون نیز ۲۰ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

وی اظهار کرد: میزان اشتغال مجتمع های خدماتی رفاهی در همدان ۴۰۰ نفر است که پیش بینی می شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری به ۴۵۰ نفر برسد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: سالانه میلیون ها نفر از جاده های استان همدان تردد می کنند؛ این استان علاوه بر مسیرهای داخلی، مسیرهای بین المللی به سمت عراق را نیز دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید