کد خبر:36074
پ

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان ا عدم تصمیم گیری در رابطه با سهمیه بندی آب شرب در استان خبرداد.

حمیدرضا نیکداد در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با بیان اینکه درحال حاضر همانند سال گذشته در راستای مدیریت مصرف، کاهش فشار شبانه آب شرب استان در برنامه آبفا وجود دارد، مطرح کرد: در سال جاری همانند سال گذشته، از ساعت 11شب تا 4 صبح در راستای مدیریت مصرف، کمبود فشار اعمال می‌شود؛ کاهش شدید آب در مناطق مختلف، بستگی به دوری و نزدیکی منطقه به فشارشکن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال کاهش فشار، آب همچنان در لوله‌ها وجود داشته اما بسته به تعداد طبقه ساختمان امکان قطع وجود دارد، ادامه داد: برخی از مناطق نزدیک به فشار شکن به دلیل کاهش فشار آب، گمان به قطعی آب دارند که این مسئله مورد تایید نیست چراکه قطعی و سهمیه بندی آب هنوز در بین مقامات عالی استانی تصمیم گیری نشده است.

نیکداد افزود: سهمیه بندی آب باید در ستاد بحران استانداری و شرکت مهندسی بررسی و درنهایت با تصویب 2 دستگاه مذکور به مرحله اجرا برسد؛ لازم به ذکر است درصورت تصویب سهمیه بندی و قطع آب شرب در ساعات مختلف، در اسرع وقت این اداره کل جرئیات مربوطه را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

کلیدواژه : تامین آب شرب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید