کد خبر:43022
پ

مدیرعامل باشگاه پاس بعد از برد پنجشنبه شب این تیم مقابل ایمان سبز شیراز، اعلام کرد که 500 متر زمین از ملک شخصی خود به اعضای تیمش هدیه خواهد کرد.
به گزارش
روزانه نیوز، حمیدرضا عابری منصور خطاب به اعضای تیمش گفت: این زمین در یکی از بهترین نقطه شهر همدان قرار دارد و اسناد آن آماده انتقال است.
وی که مسرور از برد پاس در این مسابقه بود، بیان کرد: هبه شدن این زمین ارتباطی به قرارداد مالی اعضای تیم ندارد و فقط به عنوان یک هدیه ماندگار به آنها تقدیم خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پاس ادامه داد: علاوه بر پرداخت تمام مطالبات ( پاداش و درصد) اعضای تیم، برای این فصل ۵۰۰ متر زمین در بهترین نقطه شهر همدان به تیم و کادر فنی با غیرت پاس بزرگ همدان هبه خواهد شد.
کسب ۶ برد و یک تساوی در دوره مدیرعاملی حمیدرضا عابری منصور ، رکورد دست نیافتنی را در تاریخ سکانداری مدیران باشگاه پاس به ثبت رساند.
عابری منصور از بدو حضورش در پاس توانست با برقراری آرامش در تیم و عمل به تعهدات، شوک روحی انفجاری را در بین بازیکنان ایجاد کند ضمن اینکه دلگرمی خوبی به کادر فنی داد تا با تلاش مضاعف، جایگاه پاس در جدول رده‌ بندی را در ریل صعود قرار دهند.
پرداختی های به موقع در کنار فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب به خصوص در بازی های خارج از خانه، کمک شایانی به روند نتیجه گیری تیم کرد.
عابری منصور تیمی را تحویل گرفت که ساختار مالی و مدیریتی نامطلوبی داشت و توانست بازهم ناجی این تیم شود.
پاس با او از مرگ تدریجی خارج شد و بارقه های امید در این تیم زنده شد و اکنون در رده سوم جدول قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید