کد خبر:35395
پ

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان،از حضور 12 نخبه همدانی در اردوی آماده سازی نوزدهیمن دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت در صورت موفقیت بعد از اتمام اردو نفرات برتر به مسابقات جهانی در کشور چین اعزام خواهند شد.

به گزارش روزانه نیوز ،وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی برگزار می شود ، گفت:این مسابقات همه ساله در سه مرحله شهرستانی،استانی و کشوری با حضور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است افزود: برگزاری این رقابت ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می شود.

وی بیان کرد:در حرفه های فناوری آب،ساخت و تولید تیمی،مکاترونیک،امنیت سایبری ،پردازش ابری و تعمیر و نگهداری هواپیما متولیدن 12/10/77 به بعد و در سایر رشته ها متولدین 12/10/80 به بعد می توانند ثبت نام را انجام دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت :جزئیات برگزاری بیستمین مسابقات ملی مهارت در سال جاری را اعلام کرد.

این مقام مسئول رقابت داوطلبان بیستمین مسابقات ملی مهارت را در 43 حرفه عنوان کرد و افزود:حرفه های زیر مجموعه فناوری اطلاعات،حمل و نقل و ترابری،خدمات اجتماعی و فردی،فناوری ساخت و ساز و ساختمان،فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد عناوین رشته های این دوره از مسابقات است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ادامه داد: داوطلبان و نخبگان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به آدرس www.hamedantvto.ir از مورخ 17 اردیبهشت   لغایت   17 تیر ماه در حرفه مد نظر ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید