کد خبر:36056
پ

از امروز در نانوایی‌های استان همدان با استفاده از دستگاه پوز جدید به صورت هوشمند به فروش می‌ رسد.
این طرح با همکاری اداره‌ی غله، بانک سپه، اداره‌ی صنعت معدن و تجارت و اداره‌ی جهاد کشاورزی اجرا می‌شود و شرکت فراپردازان امید پشتیبانی  این طرح را با ۹۰ نفر نیرو با استفاده از سیم کارت دیتا و غیر قابل استفاده در جا‌های دیگر به عهده دارد.

به گزارش روزانه نیوز،آقای بکایی مدیرکل غله‌ی استان همدان گفت: طرح دستگاه پوز هوشمند نانوایی‌ها تا اواخر تیر در همه‌ی استان‌ها عملیاتی می‌شود و استان همدان آخرین استانی است که دستگاه‌ها را نصب می‌کند و حتی در زنجان که نخستین استان بود هنوز به صورت آزمایشی تجربه می‌شود.

فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس در نشست هماهنگی حضور داشتند موظف شدند مشخصات  ۱۹۰۳ نانوایی‌ استان که ۵۸۵ واحد آن در شهر همدان هستند را احصاء کنند و ۷۰۰ نانوایی که مشخصات مغایر  دارند اطلاعات  آنها اصلاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم گفت باید اطلاعات نانوایان در سامانه‌ی سیمای اداره‌ی غله و سامانه‌ی بانک سپه یکسان باشد در غیر اینصورت آرد به نانوایی تعلق نخواهد گرفت

آقای پورمجاهد تاکید کرد:بایداطلاعات نانواییها سریع رفع نقص شود تا در مناطقی که نانوایی‌های دارای مغایرت مستقر هستند به مشکل تعطیلی و کمبود نان بر نخورند.

تا کنون ۸۰۰ دستگاه تحویل استان همدان شده و ۲ هزار و ۲۶۸ دستگاه پوز در این استان تعریف شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید