کد خبر:35867
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بازرسی‌ و نظارت‌های متداوم و دنباله دار را دلیل اصلی پایین بودن نرخ تورم همدان نسبت به سایر استان‌های کشور دانست.

ظاهر پورمجاهد در گفت‌وگو پایگاه خبری روزانه نیوز، با اشاره به آخرین آمار تورم استان‌ها در فروردین ماه، مطرح کرد: در اولین ماه سال جاری استان همدان نیز همانند ماه‌های پایانی سال گذشته، شاخص تورم پایین تری را نسبت به سایر استان‌های کشور داشته است.

وی دلیل اصلی پایین بودن شاخص تورم در استان را نظارت و بازرسی‌های منظم و بسیار دانست و افزود: تعداد بازرسی از اصناف به گونه‌ای ثبت شده که بسیاری از اهالی اصناف و کسبه با آمار بالای این پایش‌ها معترض شده‌اند؛ حضور شخص استاندار در کارگروه تنظیم بازار نیز خود عاملی موثر بر مدیریت تورم در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در رابطه با تامین اقلام اساسی سبد خانوار در استان نیز تصریح کرد: خوشبختانه در استان هیچ گونه چالش و دغدغه‌ای برای تامین اقلام ضروری همانند روغن وجود نداشته و تنها مسئله موجود مربوط به تامین نهاده‌های دامی است که تامین این مهم یک موضوع کشوری است.

پورمجاهد ادامه داد: درحال حاضر تمامی اقدامات لازم برای تامین نهاده‌های دامی انجام شده و تنها مسئله حمل و نقل و انتقال آن مورد بررسی و تصمیم گیری در مراجع کشوری مربوطه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید