کد خبر:36313
پ

مسابقات انتخابی ووشو استان در رده سنی نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در همدان به پایان رسید.

به گزارش روزانه نیوز، مسابقات انتخابی ووشو استان در رده سنی نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

در رده ی نوجوانان این رقابتها در وزن (۴۲-) کیلوگرم عرشیا کیانی از نهاوند، در وزن (۴۵-) کیلوگرم مبین روستایی از ملایر، در وزن(۴۸-) کیلوگرم سامین سرمدی از اسدآباد، در وزن (۵۲-) کیلوگرم بنیامین محمود نژاد از ملایر، در وزن (۵۶-) کیلوگرم امیر حسین ظفری از نهاوند حائز رتبه های برتر شدند.

در رده سنی جوانان نیز وزن (۴۸-) کیلوگرم علیرضا مهدیانی از نهاوند، در وزن (۵۲-) کیلوگرم امیر عباس نوایی از نهاوند، در وزن (۵۶-) کیلوگرم رضا ظفری از نهاوند، در وزن (۶۰-) کیلوگرم مهدی ترکاشوند از ملایر، در وزن (۶۵-) کیلوگرم سبحان شهبازی از ملایر ، در وزن (۷۰-) کیلوگرم رحمان ترکاشوند از ملایر، در وزن (۷۵-) امیر مهدی چاردولی از ملایر، در وزن (۸۰-) کیلوگرم محمد صالح صوفی از بهار به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید