کد خبر:1220
پ

اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت هفتم تا دهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت” 7 تا 10آبان ماه” سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

 در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی تقدیر می‌شود و پس از مراسم اختتامیه جلسه هماهنگی هیئت داوران برگزار خواهد شد.

روز چهارشنبه 8 آبان‌ماه مسابقات بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق در دو گروه خانمها و آقایان و فینال مسابقات تیمی برادران برگزار می‌شود و در ادامه، برنامه بازدید از تپه هگمتانه برای خانم ها و بازدید از گنج نامه برای آقایان تدارک دیده شده است.

همچنین صبح روز چهارشنبه کارگاه آموزشی ویژه برگزیدگان بخش آوایی در رشته‌های حفظ، ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود و در ادامه” ساعت 15 تا 18 مسابقات بخش آوایی در رشته قرائت تحقیق آقایان و حفظ کل بانوان و کارگاه آموزشی تدبر در قرآن کریم برگزار خواهد شد.

برنامه گردشگری و بازدید از آثار تاریخی استان همدان بعد از ظهر نیز برگزار می شود و در پایان مراسم اختتامیه دوم به همراه تقدیر از برگزیدگان بخش های آوایی در رشته های اذان، تواشیح، حفظ 15 جزء، ترتیل و معارف قرآنی برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه 9 آبان ماه نیز مسابقات در بخش آوایی در رشته حفظ کل آقایان برگزار می‌شود و ساعت 18:30 تا 21:30 مراسم اختتامیه سوم به همراه تقدیر از برگزیدگان سایر رشته های بخش آوایی و مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش دانشجویان و اساتید به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

منبع: وبدا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید