کد خبر:38248
پ

مدیر جهادکشاورزی شهرستان رزن از افتتاح تنها مجموعه جمع‌آوری و سرتینگ محصولات گلخانه‌ای استان همدان در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز،محمود فتحی گفت‌: این طرح با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح و آغاز به فعالیت آن محصولات گلخانه ای سطح شهرستان و شهرستان‌های همجوار توسط این مجموعه خریداری، جمع آوری و به صورت بسته بندی به بازار عرضه خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه محصولات سرتینگ و بسته بندی شده این مجموعه علاوه بر مصارف داخل کشور به طور مستقیم به کشور روسیه نیز صادر می‌شود، افزود: این مجموعه با بسته بندی و سرتینگ محصولات بازاریابی و صادرات محصولات را نیز پیگیری خواهد کرد.

وی در ادامه از ۱۷ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه جهادکشاورزی شهرستان رزن و درگزین در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان رزن و شش پروژه با اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان درگزین اختصاص دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان رزن در پایان بیان کرد: طرح واحد تولید خوراک دام و طیور در روستای کهارد هم از جمله پروژه‌های قابل کلنگ زنی شهرستان رزن در هفته دولت به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید