کد خبر:31788
پ

 مدیران عامل ۱۲ اتحادیه سراسری بخش روستایی و کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از معرفی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اعلام کردند.

به گزارش روزانه نیوز در متن این بیانیه با بیان اینکه مدیریت بخش مهم و ‌حساس کشاورزی در این مقطع زمانی، نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است، آمده است: امروزه توسعه بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی با مدیریت و راهبردی هوشمندانه و توجه به نقش‌آفرینی تشکل‌های تولیدکنندگان بخش کشاورزی دور از دسترس نیست.

در این بیانیه از قول این ۱۲ مدیرعامل تاکید شده است: ما به عنوان «تشکل‌های روستایی و ‌کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران» ضمن تقدیر از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، درخواست داریم نمایندگان مردم در خانه ملت که درک مناسبی از وضعیت اقتصادی و بخش کشاورزی داشته و در دوره اخیر از هیچ مساعدتی دریغ نورزیده‌اند، در راستای عمل به وظیفه خطیر و تاریخی خود با رای قاطع و اول، فرصت بهره‌مندی از خدمات شایسته سید جواد ساداتی‌نژاد را در جایگاه مسوولیت وزارت جهاد کشاورزی فراهم کنند.

این بیانیه افزوده است: ساداتی‌نژاد به عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی برخاسته از بطن جهاد سازندگی و متعلق به خانواده علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی کشور و با سابقه علمی، اجرایی و قانون‌گذاری است و در طول مدت محدود ریاست کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اثبات کرد از توانایی راهبردی برای مدیریت تحول آفرین بخش کشاورزی برخوردار است.

سیدجواد ساداتی نژاد (متولد اول تیرماه ۱۳۵۱، کاشان) عضو هیات علمی دانشگاه تهران است که ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را در مجلس یازدهم برعهده داشته است.

وی که دکترای آبخیزداری خود با گرایش هیدرولوژی را از دانشگاه دولتی مسکو دریافت کرده، در دولت دهم معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید