کد خبر:3836
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، جلسه هماهنگی سپاه و توزیع برق شهرستان ملایر با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده سپاه و مدیر برق ملایر در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: همکاری‌های همه جانبه سپاه با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر جای تقدیر دارد.

 

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه در راستای تأمین برق پایدار در شهرستان ملایر از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهیم کرد، گفت: از تمام ادارات و مراکز حساس می‌خواهیم برای ارائه خدمات بهتر به عموم مردم استفاده از ژنراتور و برق اضطراری را در دستور کار خود قرار دهند .

 

وی با اشاره به بازدید از پست‌ها و شبکه‌های برق شهرستان ملایر گفت: اصلاح و بهینه به موقع شبکه‌های توزیع در راستای تأمین برق پایدار در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه به تأمین برق سوله‌های ورزشی سپاه ملایر اشاره کرد و گفت: سوله‌های ورزشی نیازمند 200 متر شبکه است که طی هماهنگی با بنیاد مسکن انجام می‌شود.

 

لزوم توجه به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در ملایر

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان اظهار داشت: نقاط حساس شهرستان شناسایی شده که امیدواریم با بررسی صورت گرفته اعتبارات مورد نیاز برای تأمین روشنایی این مناطق تخصیص یابد.

 

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: مشکلاتی از نظر برق و آب و فاضلاب مربوط به حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها و سوله‌های ورزشی وجود دارد که امید است با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان حل شود.

 

وی عنوان کرد: تأمین برق استاندارد برای سوله‌های ورزشی روستاهای ازناو و پیروز از اولویت‌های مدنظر سپاه ناحیه است چراکه این مکان‌ها متعلق به مردم بوده و برای استفاده عموم ساخته شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تقدیر از عملکرد جهادی کار برق عنوان کرد: با توجه به مزایای نیروگاه‌های خورشیدی امیدواریم احداث این نیروگاه‌ها در شهرستان ملایر نیز مدنظر قرار گیرد.

 

سرهنگ احد امیری، فرمانده بسیج ادارات استان همدان نیز ضمن تقدیر از مجموعه توزیع نیروی برق شهرستان ملایر تصریح کرد: از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای جانشین پروری و تربیت مدیران جهادی در شرکت توزیع برق استان همدان تشکر می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید