کد خبر:14810
پ

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: جلسه رسیدگی به مشکلات تیراندازی از سوی ما لغو نشد و توصیه ما هم سازگاری است تا تیراندازی بتواند در المپیک نتیجه مقبولی بگیرد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل ازکیکاووس سعیدی درباره ی علت لغو جلسه رسیدگی به مشکلاتی که بین سرمربی تیم ملی تیراندازی با فدراسیون وجود دارد، بیان کرد: جلسه از سوی ما لغو نشد و ظاهرا عدم تمایل از سوی کادرفنی بوده است و ما اصرار هم نمی کنیم  و نظرات خود را به صورت بخشنامه ای به مربیان تیم ملی دیکته نمی کنیم. چرا که جلسات ما برای  مفاهمه و حل و فصل است. به عزیزان هم توصیه می کنیم با درک شرایط کشور، با هم سازگاری و تعامل داشته باشند تا مجموعه تیراندازی ایران به کارش ادامه دهد و در المپیک نتیجه مقبولی بگیرد. در واقع تنش و حواشی از این مجموعه دور شود.

او ادامه داد: ما ضمن تایید مشکلاتی که به خاطر نبود تجهیزات استاندارد و امکانات  تخصصی به وجود آمده توصیه  به سازگاری داریم چراکه المپیک در پیش است. همه باید شرایط فدراسیون ها را به دلیل مضیقه های مالی و بودجه ای و عدم دسترسی به برخی تجهیزات لازم درک کنیم. در تیراندازی نیز اکنون تهیه  فشنگ برای فدراسیون یک مشکل اساسی است و باید از خارج از کشور وارد شود.سعیدی همچنین گفت: انتظار داریم  فدراسیون هم شرایط مربیان را درک کند. در کل درک متقابلی به وجود بیاید و با مفاهمه خیلی از مشکلات و سو تفاهم ها حل شود. کشور در شرایط تحریم است باید ملاحاظات را ببینیم و نمی توان یک طرفه  قضاوت کرد.دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که همچنان برای حل مشکل تیراندازی کمک می کنید یا خیر، تصریح کرد: ما تلاش کردیم و خواهیم کرد که ضمن پرهیز از عدم مداخله به خصوص مداخله مستقیم، موارد اختلاف را با حمایت از طرفین بررسی کنیم. همچنین سعی کنیم  مشکلات را حل  و عزیزان را به هم نزدیک کنیم.

سعیدی با اشاره به برگزاری چهار جلسه برای رسیدگی به مشکلات تیراندازی گفت: تاکنون چهار جلسه برای موضوع تیراندازی برگزار شده است که جلسه اول با حضور آقایان صالحی امیری و سجادی، خانم ها طاهریان و فرهادی زاد و رییس فدراسیون و خانم هاشمی برگزار شد. دو جلسه هم آقای سجادی به طور مستقل با دادگر  و الهام هاشمی و کادرفنی داشت و یک جلسه هم آقای صالحی امیری مجددا برگزار کرد. ما در فرایند کاری فدراسیون ها دخالت نمی کنیم چون فدراسیون ها استقلال مدیریتی و فنی دارند اما در مواردی که مشکلاتی پیش می آید، سعی می کنیم از طریق گفتگو مشکلات را حل  و فصل کنیم. تلاش ما برای نزدیک کردن طرفین است نه تنها در مورد تیراندازی بلکه در بقیه رشته ها هم ضرورت ایجاد کند کمیته ملی المپیک ورود می کند.

او افزود:  تیراندازی اعزامی به آلمان دارد که البته شرایط اعزام ها خیلی سخت شده است و یا بخاطر کرونا لغو می شود و یا امکان اخذ ویزا نیست. با این حال کمیته ملی المپیک این تعهد دارد که را برای رشته های المپیکی که سهمیه گرفته اند،  در بحث خرید تجهیزات کمک کند. اگر این اعزام قطعا صورت بگیرد ما در بحث تجهیزات کمک خواهیم کرد. ما نه تنها برای تیراندازی بلکه برای همه رشته هایی که سهمیه  گرفته اند این اولویت را قائل هستیم.دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسش دیگری مبن براینکه فکر می کند مشکلات در تیراندازی حل شود یا خیر، تاکید کرد: امیدواریم که این عزیزان جمع بندی مطلوب  را با درک اقتضائات داشته باشند و کارشان را ادامه دهند. چون با کناره گیری  مشکلی حل نمی شود. انتظار داریم هر چه زودتر حواشی از این رشته دور شود و همه در کنار هم قرار بگیرند تا هم افزایی لازم ایجاد شود./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید