کد خبر:16139
پ

برخی از رسانه‌های رسمی به دروغ‌گویی گرفته تا شمردن دروغ‌های روزانه ترامپ توسط رسانه‌ها باعث شد که رابطه ترامپ با رسانه‌ها نامطلوب باشد؛ موضوعی که برخی باور دارند به نفع ترامپ و برخی هم معتقدند که به ضررش تمام شد.

به گزارش روزانه نیوز ،رابطه رسانه‌ها با دونالد ترامپ در دوره چهار ساله رئیس‌جمهوری‌اش همیشه چالش‌آفرین بود. از استفاده مکرر ترامپ از توئیتر به عنوان تریبون رسمی خود برای اعلام مهمترین موضع‌های سیاسی و متهم کردن است

استفاده زیاد دونالد ترامپ از «توئیتر» و اعلام برخی از مهترین موضع‌گیری‌های دولت آمریکا از این طریق، دوری از برگزاری نشست‌های مطبوعاتی و بعضاً تخریب برخی از رسانه‌ها در توئیت‌ها یا برخوردهای مستقیم او با خبرنگاران، تعابیر مختلفی از سوی رسانه‌ها داشت که برخی از آن با عنوان «جنگ با رسانه‌ها» یاد می‌کنند.

فارغ از انتقادهایی که به حضور پُررنگ ترامپ در «توئیتر» وارد شده، برخورد او با برخی از رسانه‌ها نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود. او که در جریان رقابت‌های انتخاباتی خود در سال ۲۱۰۶ از برخی رسانه‌های جمعی انتقاد می‌کرد و معتقد بود که این رسانه‌ها در جهت منافع ملی آمریکا حرکت نمی‌کنند، در دوره رئیس جمهوری نیز این انتقادها را با حجم بیشتری ادامه داد.

حالا شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، اظهارنظرهای تند او درباره انتخابات در توئیتر، برچسب گمراه کننده زدن به محتوای برخی از پیام هایش توسط این رسانه اجتماعی و قطع صحبت های او توسط تلویزیون این کشور، این پرسش را مطرح می کند که آیا جنگ مستقیم ترامپ با رسانه ها در شکست او تاثیرگذار بوده است؟ /ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید