کد خبر:16683
پ

دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با مشارکت اساتید برجسته داخلی و خارجی به ‌صورت مجازی و غیرحضوری پایان یافت.

به گزارش روزانه نیوز ، ارائه توضیحات و گزارش کوتاهی توسط هریک از دبیران، مسئولین و مدیران برگزارکننده همایش، پیامی از طرف اولگ ماتیتسین «وزیر ورزش کشور روسیه و رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی» برای حاضران ارائه شد.

۲۰ سخنران برتر در هریک از پنل‌های همایش و هفت پوستر برتر در گرایش‌های مختلف، معرفی شدند.

۳ پژوهشگر برتر، برنده چهارمین دوره جایزه بین‌المللی پژوهشگر جوان شدند. این مسابقه همزمان با همایش و باهدف ایجاد انگیزه و کمک به تقویت روحیه پژوهشگری در قشر جوان دانشگاهی و استعدادیابی درزمینهٔ پژوهش‌های حوزه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (مباحث فناوری، کاربردی و تحقیقات بالینی) برگزار شد.

آئین اختتامیه این رویداد با حضور علی شریف نژاد «رئیس پژوهشگاه و رئیس همایش» و برخی از مدیران همایش، اعضای هیأت علمی و کارمندان پژوهشگاه و مشارکت آنلاین و غیرحضوری جمعی از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران برگزار شد.

عدم برگزاری همایش دوازدهم در اسفند سال گذشته به دلیل بحران شیوع بیماری کرونا و تداوم این مشکل در سطح کشور، این همایش با مشارکت و همکاری ۱۶ دانشگاه، چند فدراسیون ورزشی و سازمان مرتبط با موضوع همایش، در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آبان ماه، برگزار شد و بیش از ۴۰۰ عضو هیأت علمی از حدود ۳۵ دانشگاه کشور به‌عنوان کمیته علمی مشارکت و بیش از ۱۰۰ عضو هیأت علمی به‌عنوان اعضای هیأت رئیسه پنل‌ها، مدیریت این رویداد علمی را بر عهده داشتند.

در این همایش از ۷۵۱ مقاله ارسالی، ۵۸۰ مقاله موردپذیرش قرار گرفتند که از این تعداد، ۱۱۰ مقاله به صورت سخنرانی و باقی موارد در قالب پوستر، ارائه شدند و ۲۹ استاد برجسته بین‌المللی نیز به‌ عنوان سخنران کلیدی و یا مدرس کارگاه، مشارکت داشتند. همچنین در حاشیه این همایش، هشت کارگاه آموزشی و هشت نشست تخصصی نیز برگزار شد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید