کد خبر:23942
پ

رئیس قوه قضاییه گفت:به برکت خون شهدا جریان فتنه گری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در عراق به پایان می رسد.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع علما،سفرای خارجی مقیم عراق،فرهیختگان و نخبگان جامعه عراقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون شهدا جریان فتنه گری آمریکایی ها وصهیونیستی ها در عراق به پایان می رسد.
وی ادامه داد : فرهیختگان، سفیران علما، اندیشمندان و تاثیرگذاران عراق و کسانی که در جایگاه فرهیختگی قرار دارید رمز پیروزی انقلاب ایران وحدت وانسجام ملی بود و توصیه امام و رهبر معظم انقلاب انسجام، وحدت، یکپارچگی در امت اسلامی است.
رئیسی بیان کرد : اتکا به خدا که قدرت برتر است رمز نجات است آمریکا و نیروهای ائتلاف مشکل هیچ ملی را حل نکردند و حل نمی‌کنند.
وی ادامه داد : امریکا نه تنها امنیت ایجاد نمی‌کند بلکه موجب ازبین رفتن امنیت می‌شود جوانان برومند عراق هستند که می‌توانند امنیت عراق را تضمین کنند ایران اسلامی به صوت جری می‌گوید به نام ایران اسلامی و پروی رهبر عراقی، قوی، عزیز، شجاع مقابل دشمن می‌خواهد.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: ما عراقی شجاع و قوی که دشمن را به عقب براند می‌خواهیم، عراقی که شکوفای استعداد ها را دنبال کند و همچنین که مقابل دشمنان، تکفیری ها از خود کارنامه درخشان نشان داده است از این پس مقابل تمام متجاوزان با همبستگی در منطقه از خود جلوه ای روشن تر، گویا تر و موثر تر نشان دهد.
رئیسی گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس با یکدیگر مخلوط شدند و این اختلاط رمز پیوند دو ملت است و نه فقط در جاده فرودگاه عراق بلکه در جای جای جهان اسلامی وجود دارد و این پیوند ناگسستنی است و آنانی که اختلاف ایران و عراق را در سر می‌پرورانند اشتباه می‌کنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: از اینکه توفیق داشتم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سخن بگویم از خداوند سپاسگزارم و آرزوی توفیقات دولت، ملت و همه فرهیختگان عراق را دارم.
رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن هشت سال با تحریک صدام و صدامیان جنگ را بر مردم عراق و ایران تحمیل کرد و نتوانست کودتا، توطئه و فتنه‌های بسیاری را برنامه ریزی کرد و نتوانست بسیاری از فتنه‌ها را علیه این انقلاب نو پا برای اینکه این انقلاب و نظام شکل نگیرد برانگیخت و نتوانست، بسیار تلاش کرد که نظام اسلامی تشکیل نشود نتوانست، در دهه دوم تلاش کرد انقلاب اسلامی تثبیت نشود و نتوانست، در دهه سوم تلاش کرد انقلاب و پیام انقلاب توسعه به ملت‌ها و کشور‌های دیگر نکند و نتوانست، ۴۰ سال توطئه کرد تمام توطئه‌های او نقشه برآب شد و نتوانست، اما به تعبیر رهبر انقلاب دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم./باشگاه خبرنگاران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید