کد خبر:24340
پ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد چرا که تیمی در ایران قدرت رقابت برای قهرمانی با این تیم را ندارد.

به گزارش روزانه نیوز تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان بگذرد تا در آستانه پایان نیم فصل اول، در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار داشته باشد.

سپهر حیدری مدافع اسبق این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد عملکر سرخپوشان در مقابل پیکان، شانس قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم و … صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

بازی با پیکان چطور بود؟
پرسپولیس با پیکان بازی نداشت بلکه با شخص نادر محمدی بازی داشت. با این حال تیم خیلی خوب کارهای ترکیبی و نفوذ از جناحین را انجام داد و پس از آنکه به گل رسید، به خوبی بازی را کنترل کرد و در نهایت هم سه امتیاز را کسب کرد.

شما خودتان از جمله افرادی بودید که اوت بلند پرتاب می‌کردید اما ظاهرا اوت اندازی‌های پیکان چندان به مذاق شما خوش نیامد؟
اوت اندازی یک تاکتیک است که خودم آن را انجام می‌دادم اما نه دیگر اوت از جلوی در ورزشگاه. پیکانی‌ها از هر نقطه از زمین تنها اوت می‌انداختند که این روی عملکرد پرسپولیس هم تاثیر گذاشته بود. درست است که این روش خود یک تاکتیک است اما نه از تمام نقاط زمین. همین اوت ها باعث شد تا زمان زیادی از بازی هدر رفته و سرعت تیم‌ها نیز گرفته شود.

پیکان اما حریف خوبی نشان داد و تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس هم پیش رفت.
درست است. مهدی تارتار از جمله مربیان تاکتیکی فوتبال ما است و من با او کار کرده‌ام. اتفاقا پیکان در زمان‌هایی که اوت پرتاب نمی‌کرد، خیلی روان توپ را به حرکت در می‌آورد.

سید جلال حسینی در بازی مقابل پیکان بر خلاف بازی‌های قبلی گل نزد اما جلوی گل زدن حریف را گرفت و باز هم ناجی پرسپولیس شد. نظر شما در این باره چیست؟
سید جلال واقعا در شرایط خوبی قرار دارد و به معنای واقعی رهبر و ستون پرسپولیس است. او بهترین بازیکن پرسپولیس در چند دیدار اخیر بوده و حضور چنین بازیکنی برای هر تیمی غنیمت است.

خیلی ها از پرسپولیس این ایراد را می‌گیرند که بردهای تیم یحیی اقتصادی است. نظر شما چیست؟
وقتی ابزارهای یک مربی را از او می‌گیرند، طبیعی است تیم دیگر شادابی قبل را نداشته باشد. در ابتدای فصل مربی روی بازیکنانی که حساب کرده بود، همه آنها را از یحیی گل محمدی گرفتند. به نظر من در نیم فصل دوم می‌توانید پرسپولیس واقعی را شاهد باشید.

رفته رفته به نقل و انتقالات نزدیک تر می‌شویم. به نظر شما پرسپولیس در چه نقاطی نیاز به تقویت دارد؟
پرسپولیس مهدی ترابی را گرفته و از حدود یک ماه دیگر نیز عیسی آل کثیر به تمرینات اضافه خواهد شد. بدین ترتیب فکر می‌کنم قدرت پرسپولیس در نیم فصل دوم از بعد هجومی چند برابر افزایش پیدا کند.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟
من فصل قبل هم گفتم که پرسپولیس چند هفته مانده به پایان بازی‌ها، قهرمان می‌شود و امسال هم همین اتفاق تکرار می‌شود. هم پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد و هم تیمی قدرت رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی را ندارد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید